Všeobecné obchodní podmínky
Jsme společnost Advisio marketing s.r.o., IČO: 043 05 116, se sídlem Josefa Šavla 1271/12, Mariánské Hory, 709 00 Ostrava, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě pod sp. zn. C 63114 („my“ nebo „Advisio“). Poskytujeme služby našim klientům v oblasti digitálního marketingu a spustili jsme portál Regionline dostupný na www.regionline.cz („Web“). Prostřednictvím Webu si mohou rozvojové a vzdělávací organizace, kulturní a sportovní organizace, neziskovky, regionální média nebo třeba kanceláře státní správy („vy“) objednat naše služby. Služby jsou na Webu rozděleny do balíčků, které se skládají z telefonické podpory, členství v uzavřené skupině na sociální síti Facebook, zvýhodněných vstupů na různé marketingové akce a případně i dalších služeb („Služby“).
Toto jsou všeobecné obchodní podmínky (Podmínky“) pro objednání Služeb prostřednictvím Webu a pro jejich poskytování. Podmínky tedy upravují vztah mezi námi, coby poskytovatelem Služeb, a vámi, coby objednatelem Služeb. Tento vztah mezi námi vznikne tím, že spolu prostřednictvím Webu uzavřeme smlouvu o poskytování služeb („Smlouva“). Na základě Smlouvy vám poskytneme naše Služby a vy nám uhradíte odměnu („Odměna“).
1. Jak probíhá uzavření Smlouvy?
1.1. Objednávka. Pokud si chcete objednat naše Služby, vyberte si na Webu balíček Služeb, o který máte zájem, vyplňte objednávkový formulář a odešlete nám ho („Objednávka“). Je nezbytné, abyste před odesláním Objednávky vyplnili všechny svoje údaje a potvrdili, že jste se seznámili s těmito Podmínkami souhlasíte s nimi a zavazujete se jimi řídit.
1.2. Potvrzení Objednávky. Po obdržení Objednávky vám její přijetí potvrdíme prostřednictvím e-mailu. Co nejdříve (obvykle do 24 hodin) vás budeme kontaktovat telefonicky a po tomto telefonickém hovoru vám potvrdíme uzavření Smlouvy a spolu s ním vám pošleme i fakturu na Odměnu. Smlouva je uzavřena okamžikem odeslání tohoto druhého potvrzení o přijetí Objednávky. Služby můžete čerpat okamžikem zaplacení Odměny.
1.3. Zaměření projektu. Vezměte prosím na vědomí, že Služby jsou určeny především pro rozvojové a vzdělávací organizace, kulturní a sportovní organizace, neziskové organizace, regionální média a kanceláře státní správy nebo podobné společensky prospěšné projekty či menší státní instituce. I z toho důvodu si vyhrazujeme právo neuzavřít Smlouvu s jakýmkoliv subjektem dle našeho uvážení.
1.4. Údaje v Objednávce. V Objednávce jste povinni uvádět pravdivé a úplné informace; v případě sdělení neúplných nebo nepravdivých informacích neodpovídáme za tím způsobenou škodu. Jste odpovědni za aktualizaci všech svých údajů a v případě jejich změny jste povinni nám takovou změnu oznámit, pokud to může mít na Smlouvu vliv. V případě, že nám změny neoznámíte, nesete veškerá rizika s tím spojená (například pokud vám nebudeme moci doručit slevové kódy na akce a vy tím pádem nebudete moci využít všechny objednané Služby).
2. Platební podmínky
2.1. Odměna a DPH. Na Webu je vždy uvedena Odměna bez DPH, kterou jste nám povinni za Služby uhradit. Jsme plátci DPH a k Odměně bude přičteno DPH v zákonné výši.
2.2. Faktura. Pro každou platbu vám vystavíme daňový doklad (fakturu), který vždy splňuje požadavky právních předpisů. Zašleme vám ho na e-mail, který jste uvedli v Objednávce. Splatnost faktury je 14 dní.
2.3. Způsoby platby. Odměnu můžete uhradit pouze bezhotovostním převodem na náš účet uvedený na faktuře. Odměna se považuje za uhrazenou okamžikem připsání příslušné částky na náš účet.
2.4. Chyba v Odměně. Pokud by došlo ke zjevné chybě v Odměně, nejsme povinni Služby za takto zjevně chybně uvedenou Odměnu poskytnout. Pokud už byla mezi námi uzavřena Smlouva, jsme oprávněni od ní odstoupit. O chybě v Odměně vás bez zbytečného odkladu informujeme a zašleme vám na e-mail novou nabídku. Ta se považuje za nový návrh Smlouvy, Smlouva je pak v takovém případě uzavřena až vaším potvrzením, že s novou Odměnou souhlasíte.
3. Jak bude poskytování Služeb probíhat?
3.1. Zpřístupnění Služeb. Služby vám zpřístupníme nebo je můžete začít čerpat ihned po uhrazení Odměny.
3.2. Telefonická podpora. Součástí Služeb je i telefonická podpora v časovém rozsahu uvedeném v konkrétním balíčku Služeb. Pokud chcete službu podpory využít, zavolejte nám na číslo uvedené na Webu a popište nám, s čím vám můžeme pomoct. V návaznosti na to se vám ozve na e-mail náš konzultant s možnými termíny hovorů. My budeme vést evidence času stráveném poskytováním telefonické podpory a její délky, kdy vám vždy po každém hovoru e-mailem dáme vědět, kolik času jste už využili. Čas strávený na telefonické podpoře evidujeme po započatých čtvrthodinách.
3.3. Zrušení termínu hovoru. Dohodnutý termín telefonické podpory můžete zrušit nejpozději 12 hodin před jejím konáním. Pokud termín zrušíte později nebo se hovoru nezúčastníte, podpora se považuje za uskutečněnou v délce 14 minut. To znamená, že si čas telefonické podpory v balíčku můžete vyčerpat i tím, že se hovoru nezúčastníte.
3.4. Členství ve skupině. Na základě Smlouvy zpřístupníme členství v uzavřené facebookové skupině zaměřené na marketing a sdělování zkušeností v oblasti marketingu po dobu trvání Smlouvy počtu osob uvedeném v balíčku Služeb, který jste si objednali. Po uzavření Smlouvy nás informujte e-mailem o názvu uživatelských účtů na sociální síti Facebook osob, u kterých požadujete, aby se členy skupiny staly. Těmto osobám následně umožníme vstup do této skupiny.
3.5. Pravidla chování ve skupině. Berete na vědomí, že členy skupiny můžeme bez náhrady ze skupiny vyloučit, pokud budou porušovat její pravidla zveřejněná přímo na stránce skupiny na Facebooku. Mezi základní pravidla skupiny patří zejména to, že její členové nemohou zveřejňovat obsah, který by byl nezákonný, jakkoliv výhružný, urážlivý, pobuřující, zastrašující, násilný nebo povzbuzující k násilí, případně jakkoliv jinak nevhodný nebo v rozporu s dobrými mravy.
3.6. Slevy a vstupy zdarma. Součástí balíčku Služeb jsou i
3.7. Poskytnutí Služeb. Služby jsou poskytnuté okamžikem, kdy jsme vám je poskytli, anebo pokud jsme byli připraveni vám Služby poskytnout, ale vy jste nám k tomu neposkytli dostatečnou součinnost (například jste se nezúčastnili telefonické podpory, nezaslali jste žádost o vstup do facebookové skupiny nebo pokud jste se nezúčastnili akce, na kterou jste měli možnost využít slevu).
4. Co když mají Služby vady?
4.1. Vady. Pokud mají Služby vady, jste povinni nám je vytknout do 3 dnů od jejich zjištění. V oznámení reklamace uveďte, jakou Službu reklamujete, v čem vidíte vady a jaké vyřízení reklamace požadujete. Co nejdříve po tom, co dostaneme vaši reklamaci, ji posoudíme a vyřídíme. O výsledku reklamace vám dáme vědět e-mailem.
4.2. Co můžete požadovat. Pokud mají Služby vadu, můžete požadovat její odstranění anebo dodání Služby bez vady. Nemáte právo na slevu z Odměny ani právo od Smlouvy odstoupit.
4.3. Subjektivní dojem. Vezměte prosím na vědomí, že nemůžete reklamovat, že Služby nedostály vašemu subjektivnímu očekávání.
4.4. Náklady na reklamaci. Veškeré náklady na uplatnění reklamace si hradíte sami a nemáte právo na náhradu nákladů z naší strany.
5. Jaké máme navzájem další práva a povinnosti?
5.1. Vaše pokyny. Při poskytování Služeb, zejména telefonické podpory, respektujeme vaše pokyny a nesplníme je pouze tehdy, když to bude nutné s ohledem na vaše zájmy a pokud nemůžeme získat váš souhlas s jiným postupem. Pokud nám dáte zjevně nesprávný pokyn, upozorníme vás na něj a splníme ho, jen pokud na něm budete i tak trvat. Vašimi pokyny se však řídit nemusíme, pokud jsou v rozporu s obecně závaznými právními předpisy.
5.2. Subdodavatelé. Pro poskytování Služeb jsme oprávněni využít své subdodavatele a za jejich plnění pak odpovídáme jako za vlastní.
5.3. Informujeme se. Vzájemně máme povinnost se informovat o veškerých podstatných skutečnostech týkajících se Smlouvy nebo poskytování Služeb. Stejně tak máme povinnost se informovat o veškerých změnách adres, kontaktů, fakturačních nebo bankovních údajů a dalších relevantních údajů a informací. Pokud o tom někdo z nás druhého neinformuje, nese riziko s tím spojené (např. nemožnost poskytnutí Služeb nebo provedení platby).
5.4. Komunikujeme e-mailem. Veškerou písemnou korespondenci si můžeme doručovat e-mailem.
5.5. Pověst. Vzájemně se zavazujeme postupovat tak, aby během trvání Smlouvy ani po jejím skončení nebyla poškozena pověst toho druhého.
5.6. Ochrana duševního vlastnictví. Vzájemně se zavazujeme postupovat tak, abychom neohrožovali práva k duševnímu vlastnictví druhé strany ani třetích osob.
5.7. Odpovědnost a výše náhrady škody. V plném rozsahu odpovídáme za škodu způsobenou na přirozených právech člověka (např. na zdraví nebo na životě) a za škodu způsobenou úmyslně nebo z hrubé nedbalosti. V ostatních případech odpovídáme jen za přímé škody do výše uhrazené Odměny.
5.8. Vyloučení odpovědnosti. Neodpovídáme za náhradu ušlého zisku, náklady na pořízení náhradního produktu nebo služeb nebo náhradu nemajetkové újmy (pokud nejde o případy, které není podle právních předpisů možné vyloučit). Neodpovídáme ani za škody vzniklé v souvislosti s vyšší mocí.
5.9. Přímá spolupráce. Bez našeho souhlasu nemůžete aktivně oslovovat naše zaměstnance a subdodavatele z týmu Advisio s nabídkou navázání přímé spolupráce v oblasti marketingu, komunikace a dalších služeb podobných našim Službám, a to během trvání Smlouvy a po dobu 2 let od jejího skončení. Toto omezení platí v rámci Evropské unie.
6. Jak dlouho Smlouva trvá a jak je možné ji ukončit?
6.1. Trvání Smlouvy. Smlouvu uzavíráme na dobu určitou jednoho roku od zaplacení Odměny. Před skončením Smlouvy vás informujeme o tom, že Smlouva končí a můžeme se dohodnout na jejím prodloužení. K automatickému prodlužování Smlouvy ale nebude docházet.
6.2. Ukončení Smlouvy. Smlouvu můžeme ukončit dohodou nebo odstoupením od Smlouvy. Výpověď Smlouvy není možná.
6.3. Odstoupení od Smlouvy. Oba jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit v případě, že ten druhý porušil své povinnosti podstatným způsobem a nedošlo k nápravě ani po 30 dnech po tom, co byl k nápravě vyzván. Za takové podstatné porušení považujeme zejména: prodlení s plněním delším než 60 dnů; jednání, které směřuje k poškození pověsti dobrého jména nebo pověsti toho druhého. V případě odstoupení od Smlouvy se Smlouva ruší od okamžiku doručení oznámení o odstoupení druhému. Již poskytnutá plnění se nevrací.
6.4. Následky ukončení Smlouvy. Bezprostředně po skončení Smlouvy odstraníme členy z facebookové skupiny přidané do skupiny na základě Smlouvy. V případě, že jste během trvání Smlouvy nevyčerpali všechen čas z telefonické podpory nebo nevyužili všechny slevy či Služby, na jejich dočerpání nemáte po skončení Smlouvy nárok.
7. Jak chráníme důvěrné informace?
7.1. Důvěrné informace. Smlouva i informace o naší spolupráci jsou důvěrné i bez toho, aby to jeden z nás výslovně označil. Žádný z nás není oprávněný bez souhlasu druhého tyto informace zveřejnit nebo předat třetí osobě. Výjimku má jen zveřejnění na základě právních předpisů, na základě souhlasu druhého, dále pokud je informace už veřejná anebo pokud je předáváme svým odborným poradcům a svým dodavatelům, se kterými spolupracujeme a kteří jsou zavázáni mlčenlivostí alespoň v rozsahu těchto Podmínek. Důvěrné informace nejsou ani ty, které budou zveřejněny v rámci plnění povinností při poskytování Služeb a v návaznosti na jejich povahu. Zavazujeme se zachovávat o důvěrných informacích mlčenlivost.
7.2. Doba trvání mlčenlivosti. Mlčenlivost se zavazujeme zachovávat po dobu trvání Smlouvy a 2 roky po jejím skončení.
8. Závěrečná ustanovení
8.1. Podmínky a Smlouva. Tyto Podmínky se vztahují na Smlouvy uzavřené mezi námi prostřednictvím Webu. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy. V případě rozporu mezi Podmínkami a Smlouvou mají přednost ujednání obsažená ve Smlouvě.
8.2. Jazyk a právo. Tyto Podmínky jsou v českém jazyce a v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi. Smlouva a Podmínky se řídí českým právem. Jedná se zejména o zákon č. 89/2012, Sb., občanský zákoník, ve znění posledních předpisů. Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje zahraniční (mezinárodní) prvek, pak jsme si sjednali, že vztah se řídí českým právem. Případné spory budou rozhodovat české soudy místně příslušné dle našeho (Advisio) sídla.
8.3. Změna Podmínek. Tyto Podmínky a jejich znění můžeme měnit a doplňovat, jejich aktuální znění najdete vždy na Webu. Změnami ale nejsou dotčeny práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. To znamená, že pokud jsme spolu uzavřeli Smlouvu, jejíž součástí jsou „staré“ Podmínky, změna Podmínek se na ni nevztahuje.
8.4. Práva k Webu. Všechna práva k Webu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat Web nebo jeho část bez našeho souhlasu anebo v rozporu s jeho účelem – tedy za účelem objednání Služeb a uzavření Smlouvy nebo za účelem vyhledání informací na Webu. Neneseme žádnou odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do Webu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jejich určením.
8.5. Neplatná nebo neúčinná ustanovení. Pokud bude některé z ustanovení Podmínek nebo Smlouvy prohlášeno za neplatné nebo neúčinné, ostatní ustanovení Podmínek i Smlouvy zůstávají nadále platná, pokud je možné je od neúčinného nebo neplatného ustanovení oddělit. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení Podmínek nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému nebo neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
8.6. Postoupení práv a povinností. Jsme oprávněni postoupit práva a povinnosti ze Smlouvy na třetí osobu, s čímž souhlasíte.
8.7. Písemná forma. Za písemnou formu pro potřeby Smlouvy a Podmínek považujeme i výměnu e-mailových zpráv, ledaže je v Podmínkách uvedeno jinak.
8.8. Osobní údaje. Při procházení Webu, uzavírání Smlouvy i poskytování Služeb zpracováváme vaše osobní údaje. Více podrobností můžete najít zde.
Tyto Podmínky platí od 9. 2. 2024